dimecres, 4 de juny del 2014

TRIATLÓ B DE BANYOLES (MARC DAVESA)



Com ja es habitual l'últim cop que recordo haver mirat el despertador la nit anterior al Half de Banyoles eren més de les 3 de la matinada. Sona el despertador a les 6h. Quin son! A les 6:45h. em passa a buscar en David Quer i cap a Banyoles. Arribem, cosa estranya, amb molt de temps. Podiem haver dormit 20 minuts més penso, encara tinc molta son.

Sortida de natació. Companys que l'any passat van anar-hi em deien que la sortida seria tranquila i neta. Però aquest any hi ha el doble de gent que l'any passat i sembla un sprint!. Comencem a nedar, no porto ni rellotge ni Garmin ni res, només noto que la cosa aparentment va bé. Em torbo al mig d'un grup. Passen les boies i la cosa no s'estira, però segueixo nedant. Vaig pensant en la tècnica: braçada llarga, fes el "rolido". Finalment arribem a les escales, amb una mica de cua per pujar. Mentrestant pujo, pregunto a un que passa per allà quan temps portem. Em diu 37 minuts. Hòstia! Ja era hora! Per fi he pogut passar els temps de piscina a competició. 1:40 els 100. Estic molt content, després de les males experiències a l'aigua això sembla un petit punt d'inflexió. (veurem...)

Comencem a córrer els 200 metres que separen l'Estany dels boxes. Menstres corro i em vaig descordant el neopré, passa pel costat un tiu amb el trisuit del TGCB. No és en Pera Sala ni en David Quer, per tant, és l'Albert Olcina. No ens coneixem tot i haver coincidit aquest any a la Marató de Barcelona i al Half de Salou. Ens presentem mentres correm cap a boxes.



Tram de bici. Comencem a pedalar. El tram urbà està premés el drafting. I ja comencem amb el xou de cada competició i els draftings: uns enfadats, els altres que diuen que no poden fer res. Crec que en el cas de Banyoles el problema es que hi havia massa gent i les carreteres molt estretes. Algún pre-pro increpava els que no som tant bons. I pensava...a Salou era al revés, allà eren els Pre-pros i pros que xupaven roda...i allà si hi havia espai. En fi. La segona volta, la cosa s'estira i llavors ja es pot evitar no xupar roda.
Durant tota la cursa de bici adelanto a molta gent, em sento super bé!! Una mica desbocat i tot..frena que petaràs!! pensava, però les cames volien marxa!
Amb tot arribem al final, entrem a boxes, allà veig en Mikel, en Pau i en Pantin animant. En Mikel i en Pau ja havien aparegut en algún tram de la bici, i s'agraeix!. Arribo a boxes i sorpresa! Veig que hi ha molt poques bicis!. Collons si que vaig bé!.

Comencem a els 21 km. Va ser un de més a menys!, per culpa d'un "amago" de rampa, de la calor, i del cansament. Tot i els ànims dels companys del club, de la meva dona i el meu fill, no puc aguantar el ritme i a l'última volta faig el catacrack final, i "deambulu" com puc fins a l'arribada salvant els mobles amb 1:39...però quan més cansat estàs arriba el millor de tot!. Falten uns 100 mestres per l'arribada i el meu fill surt a córrer amb mi! van ser els millors 100 metres de la meva vida.

Al final 4:42 minuts i posició 160 de 421. Molt content de com han anat els 3 reptes de la temporada: Marató Barcelona, Half de Salou i Banyoles, superant amb escreix els ritmes i temps que m'havia proposat.

I tot de manera natural, gaudint amb la gent de TGCB: el entrenenaments de l'Enric i en Mikel, els consell de natació dels peixos de l'equip (Aleix i Presas), les apretades de rosca d'en Pantin pujant a les Encies, els Kilometres i kilometres de runing amb les fieres de l'Edu Palomer i en Pere Ordis, la matxacada nocturna de 30 Km donant voltes a l'estany a proposta d'en Gasau (aquí potser no vaig gaudir tant), i les sortides de bici dels dels dissabtes (Quer, Adri, Hector, Pinsach, Aaron, Paja, Xevi Presi, Albert Grau, Pantin, Pere...). I de tot el TGCB!

Crònica escrita per Marc Davesa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada