dilluns, 23 de juny del 2014

PALAMÓS SWIM RACE

Avui, dia 25 de maig, participaré a la meva primera travessa de l’any. No he hagut de llevar-me més aviat que els dies entre setmana, a les 6:45 h. Arribo al passeig marítim de la Fosca a les 7:45 h, a punt de recollir la bossa amb el xip i el número de dorsal. El dia està ennuvolat. El mar està quiet com un bassa d’oli. Pujo al primer autobús que ens trasllada de la Fosca al Morro de Vedell. Ja comencen a aparèixer els nervis.



Ens posem els neoprens i ens donen les últimes instruccions abans de passar pel xecpoint. Entrem a la petita cala del Morro de Vedell a esperar la sortida. L‘aigua està cristal•lina i la temperatura del mar està sobre els 16 graus. Ens comuniquen que la sortida està programada a les 9:30 h i que serà neutralitzada entremig de dues boies a uns 200 metres de la platja, ja que la cala és un pedregal i acabaríem amb els peus trinxats. Començo a provar l’aigua, està fresqueta però bé.



Em llenço a l’aigua i m’apropo a la boia de la meva dreta, amb els nervis previs de la sortida i esperant el senyal acústic per començar a moure braços i cames de forma explosiva. Ja penso, la sortida serà “a sac” i llavors intentaré agafar un ritme còmode i anar fent metres. Una vegada he deixat el gran grup endarrere intento agafar algun petit grup del davant. Aquest es va estirant fins em quedo amb un parell de persones amb les que anem fent relleus. No estaré pendent de l’avituallament perquè és poca distancia i crec que ja he fet una bona hidratació prèvia. Quan arribo a la cala Castell, em queda tornar endarrere fins a l’entrada de la Fosca. Després d’haver fet aquest tram que és fa molt llarg, arribo a l’última boia abans d’encarar la recta fins a l’arc d’arribada a la platja. La recta és a morir. Arribo a la platja i surto de l’aigua. Finalment sumant els metres acabo fent 4.590 metres. Estic content per ser la primera travessa ja que he tingut bones sensacions. Ara a per la propera, a Begur, el 8 de juny amb 7 km per endavant.

Crònica escrita per Carlus Fàbregas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada